مهارت‌های Anthropic برای Claude به عوامل هوش مصنوعی کمک می‌کند تا وظایف خاص را بهتر از قبل انجام دهند

شرکت Anthropic PBC می‌خواهد عامل‌های هوش مصنوعی را در انجام کارهای واقعی مؤثرتر کند و آخرین ایده آن ارائه «مهارت‌های» اضافی به آنهاست که می‌تواند در هنگام تعیین یک وظیفه بسیار خاص به آنها کمک کند.

این شرکت امروز از Skills for Claude رونمایی کرد و توضیح داد که این ابزاری است که با پوشه‌های مختلفی ارائه می‌شود که شامل «دستورالعمل‌ها، اسکریپت‌ها و منابع برای کلود» است و در صورت لزوم می‌توان آنها را بارگیری کرد. به عنوان مثال، اگر به کلود گفته شود که یک صفحه گسترده اکسل یا یک ارائه پاورپوینت ایجاد کند، می‌تواند به یک مهارت ویژه برای آن ابزارها دسترسی پیدا کند و از آنها به طور مؤثرتری استفاده کند. این شرکت اعلام کرد که کاربران همچنین می‌توانند Skill های مخصوص خود را برای کلود ایجاد کنند و مدل زبان بزرگ را برای انجام کارهای خاص که ممکن است مواردی مانند دستورالعمل‌های برند را در نظر بگیرد، بهتر کنند. این مهارت‌ها را می‌توان با Claude.ai، Claude Code، کیت توسعه نرم‌افزار Claude Agent و رابط برنامه‌نویسی کاربردی Anthropic استفاده کرد.

شرکت Anthropic PBC می‌خواهد عامل‌های هوش مصنوعی را در انجام کارهای واقعی مؤثرتر کند و آخرین ایده آن ارائه «مهارت‌های» اضافی به آنهاست که می‌تواند در هنگام تعیین یک وظیفه بسیار خاص به آنها کمک کند.

برد آبرامز، مدیر محصول آنتروپیک، در مصاحبه‌ای به ورج گفت که مهارت پاورپوینت کلود را بارگذاری کرده و به او دستور داده است تا ارائه‌ای ایجاد کند که نشان دهد مدل هایکو ۴.۵ این شرکت در بازار در مقایسه با مدل‌های رقیب چگونه عمل می‌کند. او گفت که تعدادی «اسلاید با قالب‌بندی خوب و قابل فهم» ایجاد کرده است. انواع دیگر مهارت‌ها مربوط به ایجاد فایل‌های PDF، فایل‌های Word، طراحی بوم، ویرایش تصویر و نوشتن کد به زبان‌های برنامه‌نویسی خاص استاین شرکت امیدوار است که «مهارت‌هایی برای کلود» به قدرتمندتر و مفیدتر شدن عوامل هوش مصنوعی کمک کند و کسب‌وکارها را به استفاده بیشتر از آنها تشویق کند، تا در نهایت به مرور زمان بیشتر به آنها وابسته شوند. این هدفی است که سایر شرکت‌های هوش مصنوعی، از جمله گوگل و OpenAI، که بر بهره‌وری هوش مصنوعی متمرکز هستند، نیز دنبال می‌کنند. شرکت OpenAI اخیراً با راه‌اندازی AgentKit خود در اوایل این ماه، اقدام مشابهی انجام داد و گفت که این مجموعه‌ای از ابزارها است که به شرکت‌ها کمک می‌کند «عامل‌ها را از نمونه اولیه به تولید برسانند». این شرکت نشان داد که چگونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی آمریکایی آلبرتسونز کمپانیز توانست بر اساس داده‌های شرکتی خود، یک عامل سفارشی بسازد که توانست یک طرح بازاریابی برای بهبود آبجوهای یخی در بیش از 2000 فروشگاه خود تدوین کند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *